Shop Mobile More Submit  Join Login
Kicking Back by RedKeurimja Kicking Back by RedKeurimja
Subject: Hatake Kakashi and Uchiha Sasuke from Naruto
Tools: Wacom Tablet, OpenCanvas4plus

Request by , my sister. She wanted Kakashi and Sasuke relaxing after training. So, here you go Dannie! Hope you like. >XD
Add a Comment:
 
:iconkristena:
Kristena Featured By Owner Nov 27, 2005
"Random person walking by" ieee! Kakashi! ima fav this and watch u if u dont mind ^^ i love this pic
Reply
:iconchibizaki:
Chibizaki Featured By Owner Jul 22, 2005
Ooh this is really nice! I like their poses a lot. You've certainly got the whole laid back mood here. I like what you did with the bg. The sand looks really natural. Great job!
Reply
:iconredkeurimja:
RedKeurimja Featured By Owner Jul 22, 2005
Thank you! Glad you think so! :heart:
Reply
:iconjotamaru:
Jotamaru Featured By Owner Jul 4, 2005   Traditional Artist
OHHH MY FUCKING FUCKING FUCKING GOODS!!!!!!! This is YOUR BEST WORK!!!!!

VIVAAAA NARUTO!!! =) ......... Naruto RLZZZ ............... Excellent Job!!!!!
Reply
:iconredkeurimja:
RedKeurimja Featured By Owner Jul 4, 2005
:D THANK YOU SO MUCH!!
Reply
:iconronkim:
ronkim Featured By Owner Jul 1, 2005
Eeeeeek! Sasuke and Kakshi! :heart: I love these characters!
Reply
:iconredkeurimja:
RedKeurimja Featured By Owner Jul 1, 2005
:heart: Thank you! I love them too!
Reply
:iconsoltian:
soltian Featured By Owner May 17, 2005  Professional General Artist
Interesting :3 Good job on the poses and the linework, very clean and well colored.
Reply
:iconredkeurimja:
RedKeurimja Featured By Owner May 17, 2005
Thank you! :heart:
Reply
:iconcomatosesiren:
ComatoseSiren Featured By Owner May 7, 2005
OMG THANK YOU FOR THE SUBSCRIPTION!!!!!!!!!!! [bows down]
Reply
:iconredkeurimja:
RedKeurimja Featured By Owner May 7, 2005
Your welcome! >XD
Reply
:iconcomatosesiren:
ComatoseSiren Featured By Owner May 7, 2005
Hothothot.... holy crap. The background is probably one of your best and it really feels like a painting, the tanish color. The shadows on them are AWESOME and this is definately one of your best drawings. I LOVE it. I like the method you are using on Kakashi's hair. I give you FAVORITES! Wewt! The force is with you!!! [wtf???]
Reply
:iconredkeurimja:
RedKeurimja Featured By Owner May 7, 2005
Now that you're finally able to see it! Thank you for the comment! This took hours to draw!
Reply
:iconchipata:
chipata Featured By Owner May 7, 2005
Very nice! I really like the way you drew Kakashi's hair, it looks so pretty and spikey. His expression is simply awesome too, it's so Kakashi-like. x)
Sasuke looks very cool too, so arrogant and confident. I love the way you colored his clothes.
Reply
:iconredkeurimja:
RedKeurimja Featured By Owner May 7, 2005
Thank you! :hug: (gah, the coloring took forever. o.O)
Reply
:icondarlingduck:
darlingduck Featured By Owner May 4, 2005
Hehe.. Sasuke is soooo kawaii!!! Thank you somuch for drawing this for me. I know it took you FOREVER to do it but it looks awesome possum. Don't change anything, not that you would, but it looks totally cool. I love the coloring job you did, you know you are gonna have to teach me that jutsu. lol.
Reply
:iconredkeurimja:
RedKeurimja Featured By Owner May 5, 2005
Your welcome! >XD Well, it didn't take me forever... I just spead it out for a week. We'll have to scan one of your drawings and I'll be a live tutorial to help you along.
Reply
:iconrhea-batz:
Rhea-Batz Featured By Owner May 3, 2005  Student Filmographer
wow! dunno about the thing this is from but great job on the bodies! not that im staring but left-boys pants were done really well!! especially in certain *ahem* areas.. the concept is cute too ^^ boy on the right is kawaii ne... :D
Reply
:iconredkeurimja:
RedKeurimja Featured By Owner May 4, 2005
LOL! Thanks. It was fun drawing his pants. Aha. >XD
Reply
:icontaszy:
Taszy Featured By Owner May 3, 2005
Great job :D :D :D
Reply
:iconredkeurimja:
RedKeurimja Featured By Owner May 3, 2005
>XD Thanks!
Reply
:icontaszy:
Taszy Featured By Owner May 3, 2005
YW :)
Reply
:iconakeira-chan:
akeira-chan Featured By Owner May 3, 2005
bloody flippin awesome! =D Kakashi's so cute reading his magnificent porn book! :rofl: :+favlove:
Reply
:iconredkeurimja:
RedKeurimja Featured By Owner May 3, 2005
Lol. Thank you! I'm really curious about that "magnificent porn" book... I want to read it! aha.
Reply
:iconakeira-chan:
akeira-chan Featured By Owner May 3, 2005
lmao yesh! I tried making it....for a friend.....but I only got done with the cover ^^; Heh...porn...gotta love it :rofl:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
May 3, 2005
Image Size
956 KB
Resolution
900×1187
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
846
Favourites
23 (who?)
Comments
25
Downloads
121
×